Годишни награди за образование
на Асоциацията на Кеймбридж училищата в България 2023
Образованието има жизненоважна роля за подкрепата и развитието на общностите. Качественото образование ключът, което променя съдби и трансформира обществото. Настоящите награди са израз на признанието на този важен принос на образованието за обществения живот.
Годишните награди за образование на Асоциацията на Кеймбридж училищата в България имат за цел да оценят, насърчат и отбележат върховите постижения в образователния сектор в България. Наградните категории очертават ключовите области, които оказват влияние върху представянето на учениците и позволяват на работещите в системата на образованието да получат заслужено признание за постигнатото в различните аспекти на тяхната работа.
Кандидатите, достигнали финалната фаза на конкурса, ще станат известни на цялата общност, а победителите ще спечелят освен признание в национален мащаб и ценния трофей, който най-успешните участници ще отнесат със себе си след церемонията по награждаването.
ЕТАПИ
Номиниране: Номиниране на училище, школа, учител, отговорник, директор или проект
▶ 16.10. - 06.11.2023 г.
Оценяване: Жури от независими експерти ще оцени кандидатурите, достигнали финалната фаза на конкурса, и ще излъчи по един победител за всяка отделна категория
▶ 07.11. - 18.11.2023 г.
Награждаване: Победителите във всяка категория ще бъдат обявени на специална церемония по награждаването
▶ 30.11.2023 г.
КАТЕГОРИИ
Годишните награди за образование на Асоциацията на Кеймбридж училищата в България включват 7 категории и една специална награда.
-
Училище на годината
-
Езиков център на годината
-
Отговорник на годината
-
Учител на годината
-
Директор на годината
-
STEM учител на годината
-
STEM проект на годината
Специална награда на Асоциацията на Кеймбридж училищата в България:
-
Награда за най-добро представяне на състезанието KGL от училище/езикови центрове
ЖУРИ
Независимо жури, съставено от 4 утвърдени личности в сферата на образованието, комуникациите и словото, ще оцени кандидатурите.
Критериите за оценяване вижте тук.